BUSINESS WEEK

images бізнес вік

Інститут Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці запрошує Вас взяти участь в освітньому проекті BUSINESS WEEK (Будапешт, Угорщина) 11-15 січня 2015 р.

Інформаційним партнером заходу є Делегація Європейського Союзу в Україні

Програма

11.01.2015 (неділя)

збір групи м. Львів.

10.00 – Екскурсія старовинною частиною міста. Огляд об’єктів світової спадщини Юнеско.

12.30 – 13.30 – Обід в ресторані в центрі міста.

14.00 – 16.00 – Презентація «Авторське право; захист від плагіату старт-апів та наукових робіт».

16.00 – Вільний час у місті. Можливість відвідати Львівську копальню кави та майстерню шоколаду.

22.00 – збір групи. Трансфер до Будапешту.

12.01.2015 (понеділок)

Сніданок в дорозі

10.00 – 11.30 – Ексурсія Будапештом.

Обід

14.00 – Поселення в готель.

15.00 – 16.30 – Презентація «Корпоративна культура у європейських компаніях».

17.00 – Вільний час. Можливість відвідати різдвяні ярмарки.

13.01.2014 (вівторок)

08.00 – Сніданок у готелі.

10.00 – 12.30 – Презентація бізнес школи Центрально-Європейського Університету.

Обід.

14.00 -15.30 – Робоча зустріч Enterprise Europe Network (Hungarian National Trading House)

16.00 – 17.00 – Візит до бібліотеки угорського парламенту.

17.00 – Вільний час.
14.01.2015 (середа)

Сніданок в готелі.

10.00 – 11.30 – Візит до американсько – угорської компанії ПРЕЗІ. Презентація можливостей старт-апів.

Обід.

Вільний час у місті.

21.00 – збір групи. Трансфер до Львова.

15.01.2015 (четвер)

Ранкове прибуття на ж/д вокзал м. Львів
*В програмі можливі зміни

Цільова аудиторія: студенти, аспіранти і молоді спеціалісти з України, зацікавлені тематикою проекту.

Організатори забезпечують:

1. проїзд автобусом євро-класу за маршрутом Львів – Будапешт – Львів;

2. проживання у готелі (категорія 3***) із сніданками шведський стіл – 2 ночі;

3. методологічно-навчальну програму та роздаткові матеріали;

4. сертифікат, що засвідчує участь у проекті;

5. страховий поліс;

6. візову підтримку тим учасникам, у яких на момент реалізації проекту відсутня діюча шенгенська віза (візи відкриваються у Генеральному консульстві Республіки Угорщина в Ужгороді, без особистої присутності учасників).

Оргвнесок (адміністративні та логістичні витрати учасників по проекту): 150 Євро

Порядок реєстрації учасників:

для участі у проекті необхідно заповнити ОНЛАЙН-ЗАЯВКУ до 13 грудня 2014 р. Відбір учасників відбувається за мотиваційними листами. Протягом 3 робочих днів з моменту надходження запрошення до участі в проекті, необхідно сплатити суму в гривні, еквівалентну 50 % організаційного внеску для кінцевої реєстрації у заході. Додатково сплачується вартість консульського збору Республіки Угорщини за відкриття шенгенської візи (35 євро). Студенти стаціонару віком до 21 року звільнені від сплати консульського збору. Решта суми оргвнеску сплачується безпосередньо при посадці в автобус.

Контакти: e-mail: info@imans.com.ua, тел.:+38 063 7886291 – Яновська Інна, менеджер проекту, WWW.IMANS.COM.UA

 

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *